torstai 22. elokuuta 2019

Esittely

Moikka kaikille!

Mä oon Janika, 29-vuotias nainen ja asustelen Haapamäellä. Mun perheeseen kuuluu avopuoliso Kalle ja koira Nemo. 
Nuorena en oikein tiennyt mitä haluan tehdä isona (en ehkä vieläkään ihan varmaksi 😅) ja siksi opiskelinkin ekan ammattini vasta 24 vuotiaana. Ekalta ammatiltani oon siis merkonomi, asiakaspalvelun osaamisalan ja niitä töitä tehnyt enemmän ja vähemmän aina. 

Tällä hetkellä opiskelen lähihoitajaksi ja tämän vuoden loppuun mennessä olisi tarkoitus valmistua. Opintojen ohella teen töitä välillä kotihoidossa. Ekan kerran aloitin opiskelemaan tälle alalle jo vuonna 2015, mutta heti samana syksynä loukkasin polveni ja sen seurauksena sairastuin laskimotukokseen ja keuhkoveritulppaan. 
Keskeytin silloin koulun, sillä oma jaksaminen ei riittänyt kaiken sen toipumisen keskellä. Selvisin ehjin nahoin, mutta sairastuminen laittoi asiat aikalailla uusiksi elämässä monellakin tapaa. Siitä oikeastaan lähti mun matkani kohti elämäntapamuutosta ja parempaa minää. Mitä kaikkea se on pitänyt sisällään, kerron teille seuraavassa postauksessa! 

Oon täällä kirjoittelemassa, koska Janette pyysi mut tähän mukaan. Ehkä oon saattanut pari romaania sille raapustaa tämän meidän yhteisen taipaleen aikana 😅 
Koskaan aiemmin en ole blogia kirjoittanut, joten katsotaan miten tämä lähtee sujumaan. 

Instagramissa mut löytää nimimerkillä janikajennikristiina! Laitahan seuraus pyyntöä, jos kiinnostaa seurailla mun arkea ja elämäntapamuutosta.

Seuraavaan kertaan 😘
-Janika

2 kommenttia: